Набули чинності зміни до Порядку проведення перевірок Міністерством фінансів України суб’єктів первинного фінансового моніторингу


24 квітня 2018 року набули чинності зміни до Порядку проведення перевірок Міністерством фінансів суб’єктів первинного фінансового моніторингу, внесені наказом відомства від 16 березня 2018 року.

Нагадуємо, що про планову перевірку Мінфін письмово повідомляє суб’єкта та (або) його відокремлений підрозділ не пізніше ніж за 10 днів до дня її здійснення.

Змінами встановлено, що повідомлення про проведення планової перевірки Мінфін може надіслати суб’єкту засобами електронного чи факсимільного зв’язку. Таку інформацію про місцезнаходження суб’єкта відомство візьме з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, інших реєстрів (переліків).

Раніше таке оповіщення надсилали винятково рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи телефонограмою або вручали особисто керівнику чи уповноваженій особі суб’єкта під підпис.

Також встановлено, що безвиїзна перевірка розпочинається після отримання суб’єктом та (або) його відокремленим підрозділом копії посвідчення (повідомлення про проведення перевірки), але не раніше дати початку здійснення перевірки, зазначеної у ньому.

Крім того, встановлено, що суб’єкт, якого перевіряють, зобов’язаний ознайомитися з одержаними примірниками акта перевірки, підписати їх, зазначивши дату, а у разі наявності зауважень, зробити відповідний запис та повернути підписаний другий примірник Мінфіну.

 

Про затвердження Змін до до Порядку проведення перевірок Міністерством фінансів України суб’єктів первинного фінансового моніторингу